Plata per click, cele mai uzuale 7 erori pe care probabil le faceți

Plata per click, cele mai uzuale 7 erori pe care probabil le faceți. Cercetați cele 7 greșeli comune de setări pentru PPC de mai jos, pentru a le evita.

1. Plata per click cu licitarea pe varianta largă de potrivire

Motoarele de căutare permit agențiilor de publicitate să decidă ce cuvânt cheie ar dori să liciteze. De asemenea, li se permite și modul în care doresc să ajusteze cuvintele cheie. Pe scurt, dacă sunt de acord să liciteze pe sinonime, variații sau termeni înrudiți.

Aceasta se traduce prin diferite tipuri de potrivire a cuvintelor cheie: largi, largi modificate, fraze și exacte. Cu cât urmați mai departe această listă, cu atât devine mai precisă. Mai exact, interogări de căutare mai puține ca volum, dar mai direcționate.

Acum, imaginați-vă că vindeți torturi de nuntă. Anunțul din plata per click „tort de nuntă” apare pe Google la căutarea „rochie de mireasă online”.

Ce șanse sunt ca acei utilizatori să dea click pe anunțul dvs.? Cât de probabile sunt acele click-uri de a conduce la comenzi?

Extrem de scăzute, minime, fără șanse.

Potrivirea largă vă aduce volum, asta este sigur, dar nu va fi profitabilă. Un lucru principal de reținut. Cu plata per click, cantitatea nu contează.

Nu vreți să plătiți pentru mai mult trafic. Doriți să plătiți în mod marginal mai mult pentru traficul foarte direcționat.

Nu licitați pe termeni largi, deoarece este o pierdere completă de bani din bugetul dvs. Obțineți un număr mare de afișări și un număr redus de click-uri. Rata de click scade și abia dacă obțineți conversii.

Ceea ce ne aduce la a doua eroare…

2. Nu măsurați conversiile

Marketing-ul are ca scop să îndeplinească nevoile unui client. Căutarea prin plata per click vă oferă posibilitatea de a afișa produse și servicii către potențialii cumpărători. Unele campanii, unele reclame, unele cuvinte cheie vor avea performanțe mai bune decât altele.

Nu măsurați corect conversiile? Nu le alocați valoarea nominală sau nu măsurați deloc conversiile? Atunci, pur și simplu nu știți ce funcționează în cont.

Prin urmare, nu știți unde să vă accentuați eforturile.

Unele conversii sunt ușor de implementat și de urmat. O pagină de mulțumire, o pagină de confirmare a comerțului electronic. Toate acestea pot face diferența între o campanie bună și una profitabilă.

Asigurați-vă că măsurați și micro-conversiile, cum ar fi înscrierile la newsletter sau descărcările PDF. Câștigurile acelea mai mici vă pot duce la unele mai mari. Vă vor ajuta atunci când realizați o optimizare a campaniei.

3. Plata per click prin nefolosirea ETA

Expanded Text Ads (Anunțurile text extinse) au fost lansate în iulie 2016. Oportunitatea agențiilor de publicitate de a afișa un mesaj mai lung, pe o porțiune mai mare de ecran.

Mai mult spațiu înseamnă mai multe modalități de a vă concentra pe vânzare.

Dacă încă nu utilizați ETA-uri în campaniile dvs., înseamnă că nu beneficiați de această șansă (gratuită). Vă puteți afișa mesajul dvs. pe o porțiune mai mare.

Ar trebui să profitați de această ocazie, pentru a începe să utilizați ETA-uri mai devreme decât mai târziu. La urma urmei, nu vreți mai puțină vizibilitate pentru dvs. și mai multă pentru concurenți.

4. Difuzarea anunțurilor 24/7

Platformele SEM anunță faptul că e atât de ușor să configurați o campanie, oricine ar putea să o facă. Dați câteva click-uri, introduceți datele cardului dvs. de credit și sunteți gata.

Ei bine, acest lucru este parțial adevărat. O greșeală obișnuită în plata per click este de a trata campaniile ca o „setare și uitare” a strategiei generale. La urma urmei, asta au spus. Ușor de configurat, astfel încât să vă puteți concentra pe ceea ce contează.

Săptămânile trec și acumulați impresii, unele click-uri, toată ziua, în fiecare zi. Să desfășurați campanii non-stop nu este în niciun caz esențial pentru succes.

Până la urmă, vă deschideți magazinul cu program non-stop?

Pescuiți unde sunt peștii. Deschideți contul Google Analytics și căutați tendințele pe oră, într-o perioadă de timp. Când ați înregistrat numere mai bune? Când abia primiți doar un trafic interesant?

Analizați datele disponibile și modelați-vă sumele licitate.

5. Licitarea pentru cuvintele cheie de ego

Anumiți agenți de publicitate sunt pregătiți să se angajeze într-un „război de ofertare” pentru un cuvânt cheie. Aceștia pot fi chiar foarte disperați să fie vizibili.

Nu înseamnă că un cuvânt cheie este sau poate fi rentabil. Înseamnă că „vor acea poziție de vârf, indiferent de cost”. Acest lucru nu este pur și simplu modul în care ar trebui efectuate cercetările de licitare și de cuvinte cheie.

Cuvintele cheie ego sunt scumpe și adesea nu sunt predispuse la conversie, sau cel puțin, nu la termenii preferați. Reprezintă mai degrabă o scurgere de bani. Stați departe de acestea și concentrați-vă pe costul dvs. de achiziție.

6. Lipsa unei strategii clare a cuvintelor cheie negative în plata per click

Cuvintele cheie negative sunt probabil cele mai eficiente elemente de setare din întregul cont. Acționează ca adevărate granițe între oferta dvs. și căutătorii care nu sunt vizați.

Însă, aceeași listă de cuvinte cheie negative nu ar trebui să fie utilizată la nivel global, în tot contul dvs. Da, puteți implementa o listă de bază care acoperă elementele esențiale. Gândiți-vă la termeni precum gratuit, reducere, ieftin.

Acest lucru nu e suficient.

Cuvintele cheie negative reprezintă o modalitate de a modela traficul dvs. Trimiteți întrebări specifice către grupuri de reclame dedicate.

Începeți prin a implementa cuvinte cheie cu potrivire exactă negativă pentru a le bloca accesarea AdGroups. Nu doriți să se acumuleze afișări. Acest lucru vă va permite să decideți efectiv ce reclame doriți să afișeze pentru acel cuvânt cheie.

Evident, cu un control mai mare vin mai multe rafinamente.

7. Nefolosirea Bing

Prin faptul că nu folosesc Bing, agenții de publicitate afirmă pur și simplu că nu doresc să se diversifice. Nu au nevoie de noi modalități pentru ca utilizatorii să vină la ei și să vadă oferta.

Aceștia ignoră o parte semnificativă a utilizatorilor de internet.

Se poate „să ai afaceri suficiente”?

Bing Ads oferă în prezent o platformă excelentă pentru a comercializa. Există o audiență. Numerele de la Bing sunt de obicei similare sau mai bune decât AdWords. Există mai puțină concurență.

Cheltuiți cel puțin 10% din bugetul SEM alocat pentru Bing câteva luni și analizați rezultatele.

Începeți cu câteva dintre campaniile dvs. profitabile existente și pur și simplu copiați-le. Apoi, căutați oportunități. Fie cu campanii suplimentare, fie folosind feedback din noua performanță a contului dvs. Bing.

Acestea sunt unele dintre cele mai frecvente erori de setări pentru plata per click. Apar de cele mai multe ori în conturile SEM, la preluarea acestora.

Doriți să discutați despre nevoile dvs. de PPC pentru 2020 și nu numai? Vă rugăm să luați legătura cu noi! Echipa noastră de experți vă va ajuta cu bucurie!

Lasă un comentariu