OPTIMIZARE SITE

Optimizare site, un serviciu care se referă la creșterea vitezei de încărcare în browser și eliminarea erorilor de cod. În mediul online, există companii specializate în SEO, la modul general.

Partea tehnică a unui website, este foarte greu de optimizat. Acest lucru se poate vedea la unele companii SEO, din România, care dețin website-uri foarte slab optimizate.

Optimizare Site

Vremurile s-au schimbat dar companiile care oferă servicii de optimizare site, nu înțeleg acest lucru. Astăzi, optimizarea website-ului poate preciza diferența dintre succesul și eșecul unei companii și necesită mult mai multe cunoștințe pentru a obține succesul.

METODE DE OPTIMIZARE SITE

Această pagină nu este un ghid cuprinzător cu sfaturi tehnici, secrete, standarde și metode de optimizare site. Aici prezentăm serviciile oferite de compania noastră și câteva exemple de website-uri bine optimizate.

Optimizarea unui website poate combina discipline ale marketing-ului online și creșterea performanței pentru a obține avantajul competitiv necesar.

Fiabilitatea îmbunătățită, viteza de încărcare și navigabilitatea îmbunătățită vor funcționa sinergic cu metodele de marketing pentru a optimiza eficacitatea totală a website-ului.

Dacă rulați un website în browser, atunci veți ști cât de important este ca website-ul respectiv să să fie optimizat. Serviciile de optimizare site sunt importante pentru a atrage trafic și pentru a genera vânzări sau oportunități.

DE CE ESTE NECESAR UN SERVICIU DE OPTIMIZARE SITE?

Optimizarea unui Website

Optimizarea unui website cuprinde toate serviciile tehnice și de marketing utilizate pentru achiziționarea traficului organic. Acest serviciu ajută la implicarea vizitatorilor și apoi transformarea lor în cumpărători folosind o metodă clar definită care îndeplinește o serie de obiective predefinite.

Dincolo de această informație, este greu de făcut distincția între diferitele părți componente ale optimizării unui website. Cert este că există atât de multe lucruri de rezolvat dacă ne dorim un website bine optimizat.

În realitate, subiectul este atât de vast încât implică uneori mai multe profesii și abilități necesare pentru a putea întreprinde toate serviciile de optimizare site și acțiuni de corectură.

De la proiectare la dezvoltare și de la viteza de încărcare în browser la SEO, trecem prin elementele de bază ale optimizării unui website, cu o abordare în trei pași.

OPTIMIZARE PENTRU MOTOARELE DE CĂUTARE (SEO)

SEO este o disciplină de marketing digital care cuprinde sub-activități legate de crearea conținutului unui website și optimizare.

Marea majoritate a utilizatorilor de internet, se concentrează pe Google. Yahoo și concurenții săi nu au reușit cu adevărat să pătrundă pe această piață a motoarelor de căutare.

Google înseamnă „algoritmi”. Compania californiană actualizează frecvent algoritmii care stau la baza „legilor Google”. Acestea dictează dacă compania dvs. își poate îmbunătăți clasamentul utilizând cuvintele cheie stabilite.

Prin urmare, optimizare site înseamnă capacitatea companiei dvs. de a-și îmbunătăți poziția pe Google, într-un mod precis și direcționat.

Deși există o mulțime de mituri în jurul serviciilor SEO, nu uitați că epoca în care oamenii ar cumpăra link-uri cu autoritate scăzută s-a terminat. Google penalizează acum website-urile care au legături externe și nu au nicio legătură cu domeniul lor de activitate.

În 2020, SEO se bazează pe 3 piloni fundamentali care vă vor permite să vă îmbunătățiți clasamentul organic.

CONȚINUTUL WEBSITE-ULUI

Conținutul site-ului dvs. este ceea ce determină clasamentul. Este ceea ce Google „indexează”. Google vă analizează conținutul pentru a afișa rezultatele în motorul său de căutare.

Desigur, conținutul site-ului dvs. poate fi prezentat sub diferite forme (scris, vizual și video) și va conține cuvinte cheie pe care doriți să le utilizați pentru a genera trafic organic.

În cele din urmă, conținutul de calitate se obligă în mod necesar la partajare. Atunci când conținutul dvs. este distribuit, Google îl interpretează ca un semn pozitiv.

OPTIMIZAREA VITEZEI DE ÎNCĂRCARE

În SEO, optimizarea on-page acoperă toate aspectele tehnice necesare clasării pe Google.

Noțiuni de bază:

  • Etichetele dvs. trebuie să fie consecvente și trebuie să conțină cuvintele cheie vizate
  • Site-ul dvs. trebuie să se încarce rapid
  • Site-ul dvs. trebuie să fie HTTP Secure (HTTPS)
  • Arhitectura site-ului dvs. trebuie să fie consecventă și organizată

LINK-URI, CREȘTEREA AUTORITĂȚII WEBSITE-ULUI

Acest lucru devine din ce în ce mai puțin adevărat, dar leagă oportunitățile SEO. Într-un mod destul de intuitiv, Google îl consideră ca un semn pozitiv atunci când mai multe site-uri legate de afacerea dvs. se îndreaptă către dvs. folosind un link extern.

Atunci când partajați conținut sau utilizatorii dvs. împărtășesc website-ul dvs., faceți mai probabil ca un site să partajeze informații sau să vorbească despre dvs. Prin urmare, creați linkuri externe organice, dar nu este totul!

Există link-uri cu autoritate slabă și foarte slabă. Dacă primim link-uri de pe website-uri cu „Trust Flow” scăzut, atunci și autoritatea website-ului nostru va fi scăzută. Serviciile de link building, sunt foarte complicate la ora actuală. Ne puteți cere un audit SEO, pentru website-ul Dvs.