Conținut sezonier, cum puteți aduce un suflu proaspăt în articole

Conținut sezonier, cum puteți aduce un suflu proaspăt în articole. Conținutul este un element critic în orice strategie de optimizare SEO.

Diferențele dintre un conținut permanent și un conținut sezonier

Trebuie să puteți demonstra relevanța dvs. pentru Google. Folosiți articole care atrag atenția și profitați de vârfurile sezoniere din traficul de căutare.

Pentru a atinge aceste obiective, este necesar ca un website să dispună de strategii de conținut. Acestea pot fi permanente sau sezoniere.

Ambele tipuri de conținut sunt importante. Ajută utilizatorii pe parcursul tuturor etapelor din ciclul de viață. De exemplu, când efectuează cercetări, vor să cumpere sau acționează ca un ambasador al mărcii.

Atât strategiile de conținut permanente cât și cele de sezon oferă multe avantaje strategiei de optimizare SEO. Cheia este descoperirea unor modalități de a exploata acel conținut.

În acest mod, îi creșteți valoarea pentru mai mult timp.

Ce este conținutul permanent?

Conținutul permanent este proiectat pentru a se potrivi nevoilor utilizatorilor dvs. pe tot parcursul anului. Este o modalitate excelentă de a arăta valoare și relevanță pentru utilizatorii dvs.

Un avantaj al conținutului permanent este că răspunde la întrebările frecvente ale vizitatorilor. Puteți furniza detalii utile și informații despre produse sau servicii SEO care educă clienții.

Fiecare website are nevoie de o strategie de conținut permanent. Asta, în cazul în care se dorește conducerea unui trafic organic care atrage și alți utilizatori.

Vreți să păstrați valoarea pentru utilizatorii dvs. și relevanța pentru motoarele de căutare? Este inteligent să planificați actualizări anuale pentru conținutul dvs. permanent.

Noile tehnologii, o selecție mai mare de produse și tendințele culturale vă pot afecta serviciile și afacerile. Conținutul dvs. ar trebui să reflecte aceste îmbunătățiri.

Cum stimulează un conținut sezonier optimizarea SEO

În plus față de conținutul permanent, trebuie utilizată și o strategie de conținut sezonier. Conținutul sezonier este creat pentru a satisface o nevoie, la un moment dat.

Cel mai evident conținut sezonier include articole cu ghiduri de vacanță sau pentru diverse evenimente. Acesta poate cuprinde și articole despre sărbători populare sau de tip aspirațional.

Reprezentați o destinație turistică sau un hotel? Puteți utiliza conținut sezonier pentru a-i ajuta pe viitorii dvs. oaspeți. Aceștia pot afla mai multe despre locația și activitățile dvs.

Motoarele de căutare urmăresc cel mai relevant răspuns la întrebările utilizatorilor. Avantajul conținutului sezonier este că se împrumută cu ușurință actualizări care stimulează clasamentul.

Cheia este să știți când și cum să reîmprospătați conținutul sezonier. Astfel, îi puteți oferi cele mai bune șanse pe care le are la câștigarea cursei de conținut sezonier.

Cum reîmprospătați un conținut sezonier

Unele dintre acestea pot părea evidente. Însă, există modalități subtile prin care puteți profita la maxim de conținut  sezonier. Răspunsul ușor este să scrieți un articol nou, în fiecare an, despre un eveniment.

Adăugați informații și despre modul în care compania sau serviciul dvs. participă.

Multe strategii de conținut implementează această filozofie. În fiecare an, echipele scriu o noutate asupra evenimentului. Mai apoi, o publică pe o nouă adresă URL, creând o nouă pagină pe website.

Nu faceți asta! Sigur, veți crea un conținut relevant și interesant pe care motorul de căutare îl adoră. Dar, veți pierde o mare oportunitate. Amintiți-vă că clasamentele organice se referă la mai multe, nu doar la un conținut excelent.

Aveți nevoie de link-uri către pagini, care pot dura timp pentru a se crea. Publicarea unui articol nou și apoi crearea de link-uri poate dura săptămâni sau luni. Pentru un eveniment sau o activitate sezonieră, este posibil să pierdeți oportunitatea.

În loc să creați noi pagini sezoniere, reîmprospătați conținutul pe respectivele adrese URL. Actualizarea articolelor vechi cu conținut proaspăt este încurajată. Vă poate ajuta la creșterea clasamentelor organice generale.

Iată un sfat pentru reîmprospătarea conținutului sezonier pe adresele URL vechi. Încorporați detalii despre evenimentul trecut cu noul conținut actualizat. Ați creat, de exemplu, o serie cu cele mai bune orașe în care să călătoriți în 2019.

Faceți referire la acele orașe și în articolul dvs. din 2020 și trimiteți link către conținutul relevant. Gândiți-vă la el ca la un articol de comparație și contrast. Care este diferența dintre cele două sezoane sau evenimente?

Când actualizați conținutul sezonier?

Luați în considerare cel mai bun moment pentru a lansa un conținut sezonier. Înțelepciunea de marketing vă poate spune să lansați conținut sezonier cu o săptămână sau două înainte.

Din nou, această strategie poate duce la o mare oportunitate ratată. Există doi factori care vă vor afecta conținutul sezonier și un trafic organic.

Primul obstacol pe care îl are conținutul sezonier este reprezentat de motoarele de căutare. Conținutul dvs. sezonier uimitor actualizat poate fi clasat doar dacă e indexat.

Acest lucru poate dura zile, săptămâni sau chiar luni, în funcție de cât de activ este website-ul dvs. Este important să aveți și SEO-ul tehnic actualizat.

Poate publicați un articol pe blog despre cumpărăturile de iarnă, în prima săptămână din decembrie. Este posibil să nu apară în căutarea organică, decât după sărbători.

În acest mod, vă lipsește publicul țintă care dorește să știe ce ar trebui să cumpere mult mai devreme. Asigurați-vă că luați în considerare impactul indexării atunci realizați calendarul de conținut sezonier.

Următorul obstacol este calendarul. Cei mai mulți oameni cercetează cu săptămâni sau luni înainte până la o achiziție. Actualizarea ghidului dvs. anual de cadouri ar trebui să se întâmple în octombrie. Astfel, articolul dvs. va avea timp să fie indexat.

Acesta va fi gata pentru utilizatori, atunci când încep căutările la mijlocul lunii noiembrie.

Conținutul dvs. sezonier se învârte în jurul călătoriei? Fereastra dvs. va fi mult mai devreme. Majoritatea oamenilor cercetează destinații de călătorie cu șase până la nouă luni.

Vă doriți un conținut proaspăt pentru căutări în aprilie ale unei călătorii care se va efectua în septembrie? Folosind instrumente ca Google Trends puteți vedea când ar trebui să planificați actualizarea.

Un cuvânt despre prudență

Prima problemă este legată de sincronizarea conținutului. Publicarea unui ghid de Crăciun în octombrie va realiza un conținut deosebit până în decembrie.

Pregătiți echipa și explicați raționamentul din spatele strategiei dvs. Pe termen lung, acest lucru ajută la dezvoltarea unor calendare de publicare.

Dezvoltați o modalitate de a fixa conținutul de pe blog pe prima pagină a acestuia. Astfel, oferiți echipei de optimizare SEO libertatea de care are nevoie.

Țineți cont că un conținut sezonier este exact așa: sezonier. Popularitatea unui subiect sezonier se estompează? Motoarele de căutare vor începe să arate conținut mai relevant despre interogările sezoniere. De obicei, sub formă de conținut permanent.

Nu vă mirați când clasamentele de conținut sezonier cresc și în perioadele din extrasezon.

Concluzie

Conținutul sezonier este o modalitate excelentă de a revigora website-ul cu conținut proaspăt și antrenant. În timp ce începeți planificarea strategiei de conținut pentru 2020, adăugați conținut sezonier în calendarul dvs.

Reîmprospătați conținutul sezonier pe care este posibil să îl aveți deja. Mențineți link-urile valoroase pe care le-au câștigat articolele.

Fiți atent la cronometrare, astfel încât articolul să aibă suficient timp pentru a fi indexat.

Lasă un comentariu