Google Analytics, cum vă ajută să înțelegeți piața țintă a website-ului

Google Analytics, cum vă ajută să înțelegeți piața țintă a website-ului. În marketing digital, înțelegerea persoanelor și a interacțiunilor este imperativă.

Google Analytics oferă o imagine de ansamblu a publicului website-ului

Orice strategie de marketing digital are un sens general sau o înțelegere de bază a clienților și a pieței țintă. Se caută cei mai buni clienți posibili de pe website-ul dvs. Însă, poate fi confuz să marcați tipurile potrivite de clienți fără un instrument de urmărire adecvat.

Un instrument eficient cu care trebuie să se obișnuiască marketerii este Google Analytics. Acesta ajută la alegerea strategiilor potrivite de marketing.

Aflați cine vă vizitează și ce fac pe website-ul dvs.

Această platformă gratuită vă ajută să rezolvați dilema ambiguă cu privire la traficul website-ului. Puteți evalua audiența paginilor pentru a lua decizii de afaceri mai inteligente. Totul se rezumă, până la urmă, la piața țintă a website-urilor dvs.

Un alt avantaj al utilizării Google Analytics e faptul că oferă o imagine de ansamblu a publicului website-ului.

Secțiunea „Raportare” a platformei, pe partea dreaptă, oferă informații despre direcție. Către cine ar trebui să vă concentrați, unde și cum să dozați eforturile de marketing. În acest mod, înțelegeți mai bine clienții dvs. online.

Profitați de „fila de audiență” din secțiunea de raportare. Proprietarii de companii pot înțelege pe cine ar trebui să vizeze, pe baza fișelor esențiale. De exemplu, demografia și geografia, pentru a crește eficacitatea de marketing și rentabilitatea.

Date demografice

Când priviți fila „Demografie”, doriți mai întâi să o priviți dintr-o perspectivă largă. Apoi, aprofundați adânc segmente de date individuale.

Vizionând, de exemplu, „Prezentare generală”, puteți vedea rapid raportul dintre grupurile de vârstă. Este scos în evidență și traficul de gen care vizitează website-ul dvs.

Din această filă de ansamblu puteți vedea o serie de segmente de piață care vizitează website-ul dvs.

Această imagine de ansamblu este excelentă pentru a câștiga o imagine a segmentelor de piață. Puteți căuta și mai în profunzime pentru a găsi mai multe informații. Verificați sub-filele specifice vârstei și genului din prezentarea generală.

Vârsta

Dimensiunile prezentate pentru vârstă variază de la 18-24, 25-34, 35-44, 45-54, 55-64, 65+. Cu parantezele de vârstă individuale, analiștii pot descompune valorile.

De exemplu, în funcție de părțile individuale, cum ar fi cantitatea de sesiune sau rata de respingere. Se mai pot observa finalizările obiectivului și paginile vizualizate pe sesiune.

Alte câteva valori semnifică activitatea între categoriile de vârstă de pe website-ul dvs. Parantezele de vârstă sunt diferențiate prin codarea culorilor. Astfel, se face mai ușoară diseminarea datelor din Google Analytics.

Aveți o idee despre vizitatorii website-ului din diferite categorii de vârstă. Astfel, dispuneți de informații legate de direcționarea conținutul scris de pe blog.

Conținutul trebuie să rezoneze cu acea grupă de vârstă, pentru a crește mai bine conversiile și vânzările. Nu puteți scrie articole pe blog care să atragă pe toată lumea, cu același format. Este posibil să descoperiți că trebuie să scrieți mai mult conținut.

Adaptați stilul de scriere care ar rezona la alte grupe de vârstă pentru a vă extinde piața.

Google Analytics și diferențele de gen

E posibil să descoperiți că primiți o cantitate semnificativă de trafic organic de la femei. Asta, chiar dacă ați presupus că piața țintă era compusă din bărbați. Evident, reciproca este valabilă.

Aceste tipuri de date furnizate pe fila de gen pot fi combinate cu datele demografice de vârstă. Combinația poate fi utilizată pentru a analiza traficul specific de pe website. Folosiți segmentele metrice filtrate personalizate pe care le doriți.

O altă sursă pentru înțelegerea demografiei de piață vizată este cunoașterea limbii și a locației.

Datele geografice

Google Analytics oferă date și despre cunoașterea limbii și a locației oamenilor care vă găsesc website-ul. Aceste detalii sunt importante de știut. Doriți să evaluați dacă eforturile dvs. de marketing primesc un răspuns cu o implicare sporită.

Informațiile ajută și la căutarea noilor piețe potențiale. În acest fel, vă îmbunătățiți și mai mult acea zonă geografică printr-o comercializare sporită.

Fila „Geo” este creată special pentru acest echilibru de verificare a rezultatelor de marketing. În paralel, se prospectează noi domenii de direcționare.

Limba

Internetul a permis globalismul în comerț. Acesta a deschis accesul la produse și servicii care se pot vinde în întreaga lume. S-ar putea să aveți un website doar în română, dar observați că primiți trafic din țările care vorbesc spaniola.

Activați în domeniul de magazine online? În acest caz, poate ratați o sursă mare de venituri din partea acestor persoane. Își doresc să vă citească website-ul dvs. în limba lor maternă.

Având pagini traduse în limba maternă, consumatorul se poate simți asigurat de oferta dvs. În acest mod, vă vor crește ratele de conversie din țările vorbitoare de spaniolă.

Google Analytics și localizarea

Locația este similară cu fila de limbă. Adunați succesul de unde se primești trafic din cheltuielile de marketing. Prospectați și zone cu cerere ridicată cu privire la website-ul dvs.

Aceste cunoștințe obținute din locația de trafic vă pot ajuta să luați decizii generale de afaceri. Aflați unde să vizați cheltuielile de marketing, în funcție de continent, țară, județ chiar și orașe.

Doriți să mergeți hiperlocal? Puteți consulta și mai multe județe și orașe de unde provine traficul. Faceți click pe locația specifică de pe hartă.

Ce puteți face cu aceste informații?

Prin aceste informații puteți vizualiza și crea rapoarte personalizate pe orice grup. Puteți monitoriza segmente de audiență personalizată, pentru a urmări datele publicului țintă în viitor.

Aceste segmente sunt, în esență, un subset al datelor dvs. de analiză.

Acestea pot urmări un anumit grup, de exemplu dintr-un oraș, cu o anumită limbă, vârstă sau interese. Acest lucru vă permite să verificați rapid datele, fără a crea manual filtre de fiecare dată.

Prin monitorizarea valorilor website-urilor puteți testa și îmbunătăți paginile. Respectați mai bine piața-țintă aleasă, urmărind, în același timp, noi oportunități.

Analiștii digitali pot obține o imagine mai detaliată despre cei vizați pentru clienții lor. Experții noștri SEO sunt extrem de informați și competenți în a strânge date din Google Analytics.

Vă putem oferi recomandări interesante din punct de vedere SEO. Acestea se pot adăuga strategiei generale de afaceri.

Datele vă ajută afacerea să crească în randamentul investițiilor de marketing.

Lasă un comentariu