Imagini, cum pot acestea să îmbunătățească optimizarea

Imagini, cum pot acestea să îmbunătățească optimizarea SEO. Căutările prin intermediul Google Images au fost al doilea cel mai popular tip de căutare.

Ca atare, aș dori să concentrez această discuție în jurul căutării prin Google Images. Cum puteți folosi imagini pentru a stimula prezența website-ului dvs.

De ce trebuie să optimizați imagini

A ajunge la acea primă pagină de rezultate a fost mult timp un scop pentru cei care dețin și construiesc website-uri. Căutările în Google Images sunt atât de populare în zilele noastre. De ce să nu oferiți website-ului dvs. o altă oportunitate pentru a fi descoperit de motoarele de căutare?

În plus, nu va trebui să vă bazați pe o grămadă de cuvinte pentru a arăta cât de minunat este website-ul dvs. Imaginile vor purta toate discuțiile, în numele dvs.

Umanizarea afacerilor

În unele cazuri, un website este un vehicul prin care oamenii se conectează cu specialiști și experți reali. Când scopul este să vă conectați cu o ființă umană, este o idee bună să oferiți vizitatorilor o față.

În această situație nu intră activitatea de a cumpăra un produs sau de a vă abona la un serviciu.

”Vitrina”

Există mulți consumatori care se îndreaptă direct pe un website de e-commerce pe care îl aleg. Însă, mai există o categorie de persoane care apelează la Google ca mod de a vizualiza diversele produse.

Astfel, aceste magazine online beneficiază de o mare oportunitate. Se vor afla în fața celor ce caută o afacere mai bună, o calitate mai bună a produsului sau poate un magazin de nișă.

Fotografiile produsului dvs. în cea mai bună lumină, în cele mai bune unghiuri și în contextul adecvat vă pot aduce website-ul în față și în centrul consumatorilor.

Adunarea datelor

S-ar putea să vă întrebați cine va face o căutare de date în Google Images. Ei bine, sunt persoane care se ocupă cu așa ceva.

Sunt utilizatori care realizează cercetări extinse pentru conținutul pe care doresc să îl scrie. Mulți s-au săturat să citească rapoarte, articole pe blog ori alt conținut informațional pentru a obține datele de care au nevoie.

Infografiile sunt o modalitate excelentă de a obține rapid datele în mâinile utilizatorilor. Este un format atractiv care poate pune website-ul dvs. în fața concurenței.

Imagini din categoria ”cum se face”

Articolele și blog-urile de pe internet concurează prin prezentarea unor servicii în fața mai multor cititori. Scrierea unui titlu atrăgător și a unei descrieri meta poate ajuta. Însă, Google Images ar putea face cu adevărat diferența aici.

Doriți ca acest tip de conținut web să ”strălucească” în căutări? Încărcați o imagine atrăgătoare care arată modul de realizare a unui produs.

Cercetare locală

Consumatorii folosesc Google pentru a efectua cercetări despre afaceri locale tot timpul. Astfel, există o nevoie tot mai mare de web designeri și de persoane care înțeleg SEO local. Nu uitați de ce pot face imaginile pentru a stimula SEO local!

Este similar consumatorului care vrea să știe cum arată o pereche de blugi înainte de a o încerca. Website-urile de afaceri locale ar trebui să includă imagini care arată experiența.

În acest fel, consumatorii nu vor trebui să ghicească ambianța unui restaurant sau aspectul unei camere de hotel. Nici stilul de îmbrăcăminte vândut la magazinul local.

Tot ceea ce designerii web trebuie să știe despre imagini

Conținutul vizual este la fel de important, dacă nu chiar mai important, decât mesajele conținute pe un website. Și joacă o mare varietate de roluri.

Stabilește tonul unui website din momentul sosirii unui vizitator. Contribuie la aprofundarea conexiunii dintre consumatori și mărci. Oferă comentarii și asistență asupra conținutului scris care îl înconjoară.

De asemenea, se poate dovedi destul de util în procesul de luare a deciziilor.

Poate avea un rol de jucat în atragerea mai multor vizitatori pe website-ul dvs. în primul rând. Dar, mai întâi, trebuie să înțelegeți cum să vă optimizați imaginile în scopurile SEO:

1. Dimensiune

Luați în considerare ”greutatea” reală a fișierului. Fișierele de imagini, în mod neobișnuit de mari, pot exercita presiune pe servere, încetinind încărcarea.

Asigurați-vă că utilizați un instrument de redimensionare a imaginii pentru a le reduce la o dimensiune rezonabilă.

2. Tipul

Utilizați tipuri de fișiere care se comprimă bine și vă vor încadra imaginile în cea mai bună lumină. PNG-urile sunt probabil cea mai bună variantă pentru ilustrații. Pe de altă parte, JPG-urile sunt acceptabile pentru majoritatea fotografiilor.

Amintiți-vă doar să le comprimați înainte de a le folosi.

3. Culoare

Culoarea este un aspect important atât în design-ul local, cât și la nivel global. Încă nu v-ați gândit la ce înseamnă culorile din imaginile dvs. pentru un public mai mare? De exemplu, cele din Google Images?

Luați-vă timp pentru a face acest lucru înainte de o optimizare suplimentară.

4. Conținut

Dacă sperați să vă clasificați în căutarea de imagini, nu utilizați fotografii de duzină. În primul rând, poate demonstra lipsa de creativitate din partea dv. În al doilea rând, există riscul ca un alt designer să folosească aceeași fotografie pentru un alt website care acoperă un subiect similar.

Scopul ds. este să ieșiți în evidență din mulțime, nu să vă pierdeți în ea.

Conținutul scris de pe website-ul dvs. este unic? Atunci la fel ar trebui să abordați și problema imaginilor. Asigurați-vă că acel conținut se potrivește cu cel din pagină. Relevanța este crucială pentru succesul în căutare.

5. Metadate

La fel ca SEO obișnuit, imaginile ar trebui marcate în mod corespunzător. Astfel, Google vă poate asocia conținutul vizual cu interogările de căutare ale utilizatorilor. Aceasta înseamnă să scrieți etichete clare, concise și exacte pentru:

  • nume de fișier;
  • titlul textului;
  • text alternativ;
  • subtitlu (dacă este relevant).

Aliniați frazarea optimizată de pe pagină cu frazarea folosită pentru a eticheta fotografia.

Concluzie

Acele imagini nu ar trebui să fie acolo doar pentru beneficiul exclusiv al vizitatorilor dvs. Atunci când selectați imagini pentru web design, ar trebui să vă gândiți unde ar putea să apară online.

Analizați cum ar trebui să le utilizați pentru a valorifica aceste oportunități. În acest mod, reușiți să aduceți și mai mulți vizitatori pe website.

Lasă un comentariu