Imobiliare, 6 factori de clasare în topul căutărilor dintre agenții

Imobiliare, 6 factori de clasare în topul căutărilor dintre agenții. Optimizare SEO nu se referă doar la a avea conținut de cuvinte cheie relevante.

Imobiliare, cum puteți crește vizibilitatea website-ului în motoarele de căutare

Acest aspect de SEO este deosebit de important. La fel de importantă este și o strategie SEO puternică pentru website-ul de imobiliare.

Când doriți rezultate, trebuie să analizați mai adânc în website-ul dvs. Urmăriți aspecte precum adresa URL, utilizarea rețelelor de socializare, back link-uri organice.

Structura generală a website-ului trebuie să rezoneze cu ceea ce urmăriți. Nici măcar acum nu putem spune că am rezolvat problemele. Motiv pentru care, este important să cunoaștem următoarea listă de factori de clasificare:

On page SEO pentru agenția de imobiliare

On page SEO este locul în care o să folosiți cuvintele cheie. Trebuie să aveți cuvinte cheie în conținut, dar și titlu și descrierea meta.

Puteți utiliza, de asemenea, cuvinte cheie și la imagini. Aceasta se numește „optimizarea imaginii”. Este importantă, deoarece motoarele de căutare nu pot „vedea” imaginile.

Motoarele de căutare se bazează pe etichete pentru a indexa corect o imagine.

Algoritmii motoarelor de căutare preferă, de asemenea, conținutul proaspăt. Acest lucru poate fi obținut prin actualizarea conținutului.

Este necesară și publicarea regulată de conținut despre imobiliare pe blog. Asigurați-vă că vă conectați intern la alte pagini de pe website. Aceasta creează o ierarhie pe care vizitatorii și motoarele de căutare o pot urma.

URL-ul website-ului

Este bine să aveți un cuvânt cheie în adresa URL. Aceasta este o strategie SEO on page deosebit de importantă. Pentru a face acest lucru, asigurați-vă că „slug” după .ro din URL este titlul paginii.

Dacă titlul paginii conține cuvântul cheie, sunteți în afaceri. Acest lucru trimite un semnal pozitiv către Google.

Link-uri de ieșire

Un alt element important de on page SEO este realizarea legăturilor de ieșire. Găsiți o sursă autoritară și faceți legătura cu aceasta.

Este o modalitate de a trimite un utilizator pe un alt website pentru a afla mai multe despre un subiect. De ce trebuie să faceți asta?

Se datorează faptului că este un factor de încredere pentru Google. Asigurați-vă că aceste legături sunt utilizate cu moderație. Prea multe legături vă pot răni propriul PageRank.

Un PageRank diminuat afectează vizibilitatea căutării website-ului dvs. de imobiliare.

Off page SEO pentru agenția de imobiliare

Off page SEO implică tactici care sunt realizate în afara website-ului. Obținerea de link-uri de intrare este o strategie bună. Arată că alte website-uri au încredere în website-ul dvs.

Cu toate acestea, doriți să vă asigurați că aceste legături sunt achiziționate organic. Înregistrarea în directoare vă poate răni mai mult decât să vă ajute.

Acest lucru a făcut ca directorul să fie o tactică depășită de link building. Gândiți-vă la calitate înainte de cantitate când vine vorba de link-uri.

Ca website de imobiliare, multe dintre link-urile dvs. se vor realiza în mod natural. Oamenii vor împărtăși listările de proprietăți de pe website-ul dvs.

Majoritatea acestor acțiuni apar pe rețelele de socializare.

Rețele de socializare

Utilizați rețele de socializare pentru a oferi afacerii de imobiliare un impuls online? Nu vă bazați doar pe Facebook. Asigurați-vă că aveți o pagină My Business în Google, implicați-vă pe Twitter, folosiți Instagram.

Realizați un impact în lumea rețelelor de socializare, astfel încât oamenii să vă distribuie conținutul. Conținut distribuit înseamnă mai mult trafic. Mai mult trafic organic se traduce într-un clasament mai bun.

Structura website-ului de imobiliare

Desigur, codificarea website-ului trebuie să fie curată. Un bun web designer se va asigura că nu există „junk” în cod care poate să distrugă website-ul.

Un bun web designer se va asigura, de asemenea, că aveți sitemap. Aceasta ajută motoarele de căutare să indexeze toate paginile website-ului.

Există, de asemenea, unii factori de încredere care trebuie să fie incluși. Unii dintre acești factori sunt:

  1. o pagină detaliată „Despre noi”;
  2. conturi active pe rețele sociale;
  3. un nume de domeniu care are cel puțin doi ani;
  4. înregistrarea website-ului care să se potrivească cu datele dvs. de contact;
  5. verificați ocazional link-urile primite pentru a vă asigura că sunt de încredere. Astfel, le puteți elimina pe cele care nu sunt;
  6. nu folosiți prea multe link-uri de ieșire pe întregul website;
  7. un website optimizat pentru smartphone, astfel încât să poată fi vizualizat de pe orice dispozitiv;
  8. un server intern;
  9. integrarea Google Search Console (număr de verificări).

Aceștia nu sunt toți factorii de încredere. Însă, sunt foarte relevanți pentru website-urile de imobiliare. Ar trebui să fie luate în considerare.

Lista de verificare SEO

Doriți cu adevărat să aprofundați zona de optimizare SEO pentru website-ul dvs. de imobiliare? Nu ezitați să ne contactați! Noi vom atinge cât mai multe puncte pe website-ul dvs., pe lângă cele descrise în acest articol.

Fiind cele pe care doriți să le vizați mai întâi, puteți îmbunătăți considerabil clasamentul website-ului dvs.

Lasă un comentariu