Marketing prin conținut, 5 secrete pentru realizarea unui cuprins captivant

Marketing prin conținut, 5 secrete pentru realizarea unui cuprins captivant. Să ne amintim elementele de bază ale unui conținut demn de distribuit online și care face parte din optimizare SEO.

De ce aveți nevoie pentru un marketing prin conținut eficient

Fără un conținut bun, chiar și cea mai bună și mai convingătoare poveste se poate pierde. Cum pot brand-urile să atingă o scară reală cu ajutorul unui marketing prin conținut?

Iată o privire asupra elementelor obișnuite văzute într-un conținut bine elaborat, care de multe ori ajunge viral:

1. Oferiți consumatorilor o experiență

Oamenii împărtășesc experiențele pozitive sau interesante pe care le-au avut online și offline. Cu toate acestea, înainte de a o distribui online, ei o „scanează” prin filtrul de social media.

Cu cât mai multe mărci pot oferi consumatorului o experiență pozitivă, cu atât va fi mai probabil să o transmită.
De exemplu, un lanț de magazine a transformat feedback-ul online negativ al consumatorului într-o oportunitate.

Reprezentanții au reușit să se conecteze cu clienții și să-și îmbunătățească marca.

2. Activați declanșatoarele acelui marketing prin conținut

Ați fi surprins să vedeți cât de des se vorbește despre mărci. Johan Berger, profesor Wharton, s-a asociat cu Katherine Milkman într-o lucrare comună. Cei doi și-au prezentat cercetările cu privire la caracteristicile care trebuie întrunite pentru ca un conținut să devină viral.

Multe bucăți de conținut viral se bazează pe declanșatoare. De exemplu, vă întrebați vreodată de ce oamenii împărtășesc atât de multe fotografii cu mâncare? Sau poze cu pisici?

Acestea sunt conversațiile zilnice tipice ale oricărui public țintă larg. Conectați produsul sau ideea dvs. de afaceri cu acești declanșatori care există în mediul vizat. Creați o cale de intrare ușoară pentru a vă angaja în conversații.

3. Arătați dovada socială

Ne uităm la alții înainte de a lua deciziile noastre despre idei de urmat sau servicii SEO de achiziționat. Este important să obțineți o vizibilitate ridicată a produselor și serviciilor dvs. pentru a vă ajuta să vindeți.

Încercați să utilizați elemente de web design pentru a facilita adoptarea produsului.

4. Evocați o reacție emoțională puternică, necesară în marketing prin conținut

Când creați conținut, gândiți-vă la ce emoție doriți să vizați. Fericirea, inspirația sau frica? Spargerea unui răspuns emoțional puternic din partea publicului oferă cu adevărat posibilitatea de conectare.

Oamenii se vor opri din ceea ce fac. Se vor simți obligați să distribuie acest conținut cu prietenii sau întreaga rețea.

Deci, ce emoții ar trebui să vizați? Emoțiile pozitive primesc mai multă atenție decât cele negative. Surprinzător, nu? După ce urmăriți știrile, vă gândiți că situația este exact pe dos.

Top 5 emoții de vizat în cadrul unui marketing prin conținut de succes:

  • amuzament;
  • interes;
  • surprindere;
  • fericire;
  • desfătare.

5. Adăugați valoare prin intermediul povestirii

Conduceți acțiunile prin crearea de conținut care vizează o motivație socială pentru consumatorii dvs. informați. Sunteți un povestitor. Povestea dvs. ar trebui să alimenteze dorințele publicului de a fi educat, inspirat sau distrat.

Un conținut bun facilitează conexiunea.

Prea multă informație inutilă vă poate determina să pierdeți credibilitatea. Gândiți-vă practic și util. Ce se întâmplă când consumatorii vor atinge supraîncărcarea de informații?

Mărcile vor căuta noi modalități de a-i determina pe consumatori să le distribuie conținutul. Este un alt exemplu, din seria de strategii de conținut, care trebuie urmat.

Gestionarea interacțiunilor și îndrumarea susținătorilor brand-ului pentru a comunica sunt un beneficiu esențial. Cu atât mai mult atunci când aliniați comportamentul de cumpărare.

Folosiți un marketing prin conținut care se concentrează pe aceste elemente enumerate. Puteți crea o nouă înțelegere a consumatorilor.

Lasă un comentariu