On page SEO, sfaturi simple pe care le puteți aplica începând de azi

On page SEO, sfaturi simple pe care le puteți aplica începând de azi. On page SEO este destul de flexibil, deoarece decideți ce doriți să schimbați.

On page SEO este extrem de importantă pentru succesul unui website

Experții în optimizare SEO au efectuat multe on page SEO pentru multe website-uri. Astfel, de obicei, au o idee despre ce și cum funcționează.

Scopul, realizarea unei pagini optimizate care să fie cât mai atractivă pentru vizitatori și crawlere. Acest lucru este extrem de important pentru succesul website-ului dvs.

Singura modalitate de a-l îmbunătăți este prin testare regulată. Urmăriți diferitele elemente pentru a vedea ce funcționează cel mai bine.

Conţinut pentru on page SEO

În primul rând, este important ca pagina dvs. să fie accesibilă, în mod corespunzător. Dacă niciun link nu este îndreptat către acesta, un motor de căutare nu îl poate vedea.

Încercați să evitați legăturile JavaScript. A avea un conținut excelent contribuie enorm la optimizare SEO. În mare parte, oamenii nu se gândesc la conținut.

Însă, vitalitatea conținutului este întotdeauna un atu. Fără el, este foarte greu să creșteți în SERP-uri (pagini cu rezultatele motorului de căutare).

Titlu

Titlul website-ului dvs. trebuie să fie relevant, unic și nu prea lung (maxim 70 de caractere). Nu trebuie să pierdem din vedere titlul. Este primul lucru pe care îl vedeți în motoarele de căutare.

Este inutil dacă nu reflectă informațiile website-ului.

Este interesant să plasați cuvinte cheie în titluri, dar acestea trebuie să rămână relevante. Utilizatorul și robotul trebuie să știe despre ce este vorba în pagină, citind titlul.

În practică, este de preferat să puneți cuvintele cheie la începutul titlului.

Descrierea on page SEO

Descrierile sunt, de asemenea, importante. Chiar dacă cei mai mulți roboți le neglijează, descrierile servesc ca fragment în SERP-uri.

Dacă nu se oferă o descriere, roboții vor selecta „linii de pagină relevante”. Într-un pasaj în care cuvintele cheie sunt cu bold în rezultate, utilizatorul vede cei mai apropiați termeni.

Ca și titlul, descrierea trebuie să fie unică, relevantă și trebuie să fie un rezumat adecvat al paginii. Evitați descrierile generice și nu introduceți întreaga listă de cuvinte cheie ca o descriere pentru pagina dvs. web.

Subtitluri

Subtitlurile includ variante de la H1 la H6 și trebuie alese cu atenție. Modul de configurare a etichetelor H oferă un indiciu despre conținutul paginii.

De asemenea, îmbunătățește foarte mult claritatea paginii dvs. În plus, într-un articol, rubricile ar trebui să apară într-o cantitate limitată.

Imagini pentru on page SEO

În categoria conținutului uitat, puteți include și imaginile. Acestea nu sunt vizibile pentru roboți, utilizatorii de Lynx ori alte browsere web în modul text.

Cu toate acestea, toate browserele pot interpreta informațiile afișate prin eticheta img. Prin urmare, este necesar să informați, utilizând atributul „alt”. Va fi afișat dacă, din anumite motive, imaginea X sau Y nu poate fi afișată (alt pentru alternativă).

Atributul „alt” este, de asemenea, utilizat ca ancoră, dacă pe imagini se poate face click. Denumirea fișierelor poate fi, de asemenea, un plus. Poate fi folosită și pentru (re)amenajarea cuvintelor cheie.

 Astfel, vor fi bine indexate în rezultatele de imagini din motoarele de căutare.

Informații de contact

Există momente în care clienții doresc doar să vă trimită un e-mail. Sau poate vor să vă sune la telefon sau să vă viziteze personal, în loc să completeze un formular.

Apelați la o adresă și o hartă pe o pagină de contact a website-ului dvs. Astfel, vă puteți îmbunătăți clasamentul local de căutare.

E frustrant să vrei să contactezi un website și să nu poți găsi informațiile de contact pe acesta. Deci păstrați-l simplu și accesibil, pentru o optimizare on page SEO eficientă.

Apelul la acțiune

Gândiți-vă la ce doriți să facă vizitatorii dvs. în timp ce clienții ajung pe website. Puteți, de exemplu, să-i încurajați să se înscrie în lista dvs. de corespondență.

Puteți să-i invitați să vă lase un comentariu care poate servi drept feedback pentru produse sau servicii. Astfel, veți obține informații valoroase pentru afacerea dvs.

Când știți ce doriți să facă, gândiți-vă la un stimulent pe care să-l puneți la dispoziția lor. De exemplu, reducere la produse, transport gratuit etc.

Dacă doriți rezultate, trebuie să întrebați și să încurajați clienții să efectueze o acțiune.

Google Places

Google Places vă oferă posibilitatea de a conecta pagina locațiilor la website-ul dvs. De asemenea, puteți lega profilul de pe Google Places la website-ul dvs.

Acest lucru vă ajută, deoarece sunteți mai vizibil în rezultatele căutării locale. De asemenea, Google vă oferă o pagină web locală pe care o puteți personaliza.

Introduceți descrieri ale produselor, serviciilor, imagini și videoclipurilor pentru o optimizare on page SEO de succes.

Lasă un comentariu