Optimizare SEO, 5 modalități de a crește local

Optimizare SEO, 5 modalități de a crește local. Dacă reprezentați o afacere dintr-un oraș mare și vizați un top 3 în hărți, atunci este și mai greu.

Puteți petrece multe ore stresante adaptând fiecare aspect al website-ului. Încercați să obțineți acest lucru și vă pierdeți sănătatea iar pe parcurs vă întrebați unde ați greșit.

Un lucru important este să fiți realist și să vă confruntați cu câteva adevăruri.

Nimeni nu știe cu siguranță, cum sau cine va ajunge în râvnitul top al unor căutări date. Nici cel mai bun specialist SEO ori oamenii care lucrează la Google. Nici măcar Google nu are vreo idee înainte de a genera pagina de rezultate.

De ce se întâmplă asta în optimizare SEO?

Există o mulțime de lucruri pe care le puteți face pentru a vă influența șansele de clasare în hartă. Aceste rezultate sunt influențate de lucruri complet dincolo de controlul dvs.

Unul dintre factorii de clasament primar este locația individului care efectuează căutarea. Se mai pot adăuga și preferințele utilizatorului, pe baza experiențelor anterioare.

De exemplu, o persoană ar putea efectua o căutare pentru ”cele mai bune cafenele din zona mea” într-o singură locație. La o stradă distanță, aceeași interogare ar putea întoarce rezultate complet diferite.

Folosind același exemplu, consumatorul a fost în alte cafenele din zonă și le-a evaluat extrem de bine. Însă nu a trecut și pragul cafenelei dvs. În acest caz, din nou le-ar putea favoriza pe acelea, fără a lua în calcul partea de optimizare SEO.

Având în vedere elementul necunoscut și incontrolabil care lucrează împotriva dvs., trebuie să gestionați situația. Asigurați-vă că nu veți cheltui o cantitate disproporționată de timp pe ceva ce nu ar putea fi obținut, în primul rând.

Având în vedere acest lucru, am creat o listă cu cinci dintre cele mai importante lucruri pe care le puteți face. Acestea vă vor ajuta să concurați pe ”frontul” local, fără a vă concentra doar pe rezultatele hărții.

Însă, implementarea acestor cinci tactici despre optimizare SEO vă va ajuta în poziționarea de pe hartă.

1. Stabilirea unei reputații prin recenzii

Consumatorul modern este o persoană experimentată, care cercetează. Acesta se va uita prin recenziile/feedback-ul clienților cu privire la produse/servicii/experiențe luate în considerare.

Stabilirea unei reputații solide prin intermediul website-urilor și platformelor care sunt importante și relevante pentru afacerea dvs. este, prin urmare, esențială.

Platformele relevante ar putea include TripAdvisor, Yelp, Booking.com, FourSquare etc. Oricare ar fi platformele principale pentru industria dvs., doriți să fiți acolo.

De asemenea, ar trebui să vă concentrați pe obținerea de recenzii prin intermediul Google My Business. Acesta este adesea primul loc în care ajung persoanele care caută afacerea dvs.

Trebuie să fiți proactiv în încurajarea clienților să-și prezinte experiențele pozitive. Acest lucru poate fi la fel de simplu ca un semn mic în apropierea punctului de vânzare. În acest fel, oamenii vor ști că sunteți prezent pe platforme.

S-ar putea ca personalul să le reamintească clienților aceleași lucruri. Este posibil să doriți chiar să utilizați e-mail marketing ca mijloc de a încuraja implicarea.

Singurul lucru de evitat este stimularea necorespunzătoare a clienților să ofere opinii. De exemplu, oferindu-le o reducere sau o recompensă pentru acest lucru.

Platformele consideră asemena măsuri niște practici neloiale. De cele mai multe ori, vor avea ca rezultat penalizarea afacerii dvs. pentru acest lucru. În orice caz, dacă vă comportați bine cu clienții, nu ar trebui să necesite prea multe încurajări.

2. Implicați-vă în social media pentru o optimizare SEO locală

Zona de rețele sociale este o modalitate excelentă de a interacționa cu clienții actuali și potențiali pentru afaceri. În aceste zile este o așteptare standard ca o modalitate de reprezentare a afacerii dvs.

Este o modalitate excelentă de a vă conecta cu clienții dvs. locali. Mai mult decât atât, puteți obține o expunere largă aducând de partea dvs. fani, urmăritori și conexiuni noi.

Puteți face acest lucru organic sau prin campanii plătite.

Cu noii următori găsiți, veți constata că social media este o platformă excelentă pentru a împărtăși o mulțime de informații despre afacerea dvs.

Acestea ar putea fi altfel provocatoare pentru un website prin intermediul rezultatelor căutării organice. Noile dvs. produse, reduceri, evenimente viitoare vor apărea instantaneu în fluxurile lor de social media. Toate acestea, fără ca utilizatorii să fie nevoiți să le caute.

3. Nu renunțați la directoarele online

Un alt mod prin care oamenii află despre afacerile din zona lor locală este prin intermediul directoarelor online. Este ușor să credeți că toată lumea folosește Google și nimic altceva. Situația reală nu este chiar atât de clară în privința chestiunii legate de optimizare SEO.

Google domină, având responsabilitatea generoasă de a parcurge întregul internet. Însă, uneori returnează rezultate care nu sunt tocmai relevante și/sau lipsesc unele, dacă website-urile au fost slab optimizate.

Prin urmare, un director online devine mai direcționat și specific. Cele bune sunt foarte ușor de folosit, motiv pentru care oamenii apelează la ele.

La fel ca recenziile și platformele de socializare, este important să fie plasate în cele mai relevante pentru afacerea dvs. De asemenea, este important ca numele, adresa și numerele de telefon să fie consecvente în toate directoarele pe care le trimiteți.

Este nevoie de un pic de efort și de cercetare, dar veți găsi că timpul este bine folosit. În final, vă va ajuta în încercarea de a vă clasa în harta locală.

4. Conectați-vă la comunitate

Ar trebui să vă amintiți întotdeauna că oamenii nu își trăiesc întreaga viață pe internet…ei bine, nu oricum.

Nimic nu bate conexiunea cu cineva la nivel personal decât o interacțiune față în față. Este absolut în interesul dvs. să vă implicați în comunitate și să fiți văzut.

Unele modalități în care să faceți acest lucru este participarea la piețe locale sau târguri comerciale (dacă este cazul pentru afacerea dvs.). Veți crea sute de angajamente personale care va duce la și mai multe în locația obișnuită.

Un alt aspect de luat în considerare este sponsorizarea unui eveniment local sau a unei cauze caritabile. Dacă puteți arăta preocupările afacerii dvs., comunitatea va fi mai receptivă să vă sprijine. Aceste tipuri de evenimente obțin, de asemenea, o mare implicare pe rețelele de socializare.

Vi se oferă un conținut excelent pentru a posta și distribui și, în general, vă vor face să vă simțiți destul de bine!

5. Creați puțin conținut local pentru website-ul dvs.

Doriți să vă stabiliți într-un sens local. Cel mai simplu mod de a juca această carte este prin intermediul website-ul dvs. Aduceți un conținut țintit, așa cum se procedează în situația de optimizare SEO.

Spuneți propria poveste și explicați de ce cartierul și comunitatea fac parte integrantă din afacerea dvs. Stau la originea afacerii dvs. și, dacă da, cum? Localitatea dvs. a influențat sau este reprezentată într-un fel în produsele dvs.? Folosiți produse sau furnizori locali?

Dacă aceste lucruri apar, ar trebui să fie foarte evidente pe website-ul dvs. Poate chiar merită să aveți un blog în care să elaborați aceste detalii cu articole de sine stătătoare. Încă o dată, veți putea, de asemenea, să distribuiți acest conținut pe rețelele de socializare.

Arătați tuturor cât de importantă este locația pentru compania dvs.

Concluzie

Așa cum am specificat la început, obținerea de rezultate poate fi o luptă incertă pe multe fronturi. Dar, fiind proactiv, puteți avea o prezență solidă pe plan local.

Un bonus suplimentar este că, făcând majoritatea acestor lucruri vă sporiți șansele de a intra în acel top.

Lasă un comentariu