Probleme SEO, cum să identificați și să corectați cele mai comune greșeli

Probleme SEO întâlnește orice specialist din domeniu. Identificate și remediate în timp util, te pot scuti de un efort ulterior suplimentar. Fiind în continuă dezvoltare, SEO se confruntă și cu o serie de probleme comune.

Necesitatea de a fi mereu actualizat, te duce într-o zonă sensibilă și periculoasă pentru online. Din dorința de a fi mereu la zi, se pot comite unele greșeli de bază. Astfel apar niște probleme SEO care sunt comune pentru domeniu.

Probleme SEO

În SEO nimic nu poate fi setat și uitat. Pentru a obține cât mai mult, aveți nevoie de a asigura o mentenanță continuă a website-ului dvs. Identificarea problemelor tehnice de pe website-ul dvs. și remedierea acestora poate ajuta la îmbunătățirea problemelor dvs. de trafic organic. Următoarele recomandări pentru probleme SEO comune pot fi foarte utile.

Există unele erori relativ simple ale unui website. Pot fi identificate și abordate într-un timp redus, cu anumit potențial de câștig în trafic. Vom arunca o privire asupra unor probleme tehnice comune de SEO. Acestea, neremediate, pot afecta vizibilitatea organică. Vom analiza și modul în care le puteți remedia.

Nefiind indexat

Vizibilitatea limitată sau deloc, poate fi împărțită în două categorii:

  • nu ești indexat;
  • nu ești clasat.

Primul lucru pe care trebuie să-l examinăm este dacă website-ul dvs. este indexat.

Un specialist SEO ar prelua rapid această problemă SEO. Este un element important de revizuit. Există câteva moduri de a face acest lucru. Cu o serie de instrumente, puteți verifica acest aspect. În mai puțin de o secundă veți vedea câte pagini de pe website-ul dvs. sunt indexate.

Există câteva recomandări SEO pe care veți dori să le verificați aici:

  • Vedem cantitatea de pagini pe care ne-am aștepta să le vedem aici?
  • Există indicii că website-ul a fost spart?
  • Căutați includerea unor lucruri precum spam-ul farmaceutic sau jocurile de noroc.
  • Săpați adânc în website și asigurați-vă că subdomeniile sunt indexate.
  • Există pagini care sunt indexate și care nu ar trebui să fie?

Acest lucru vă va ajuta să obțineți o înțelegere a problemei cu care vă confruntați. De acolo puteți să săpați mai adânc în motivele pentru care se întâmplă acest lucru. Cum ar fi erorile din fișierul dvs. Robots.txt.

Robots.txt

Mici și aparent erori nevinovate pentru ochiul neantrenat pentru acest fișier. Este un mod foarte obișnuit din cauza căruia multe website-uri suferă pierderi de trafic.

Atunci când restructurați sau migrați un website fără îndrumarea unui specialist SEO, este obișnuit să treceți cu vederea actualizarea acestui fișier. Nu este un lucru pentru care dezvoltatorul dvs. va planifica întotdeauna. Este important să îl verificați.

Multe website-uri mari sau complicate, cum ar fi magazinele de comerț electronic pot avea un fișier robots.txt complicat. În acest caz, ar trebui să revizuiți acest fișier rând cu rând.

Vă asigurați astfel că funcționează corect. În timpul acestui proces, cel mai bine ar fi să aveți dezvoltatorul aproape. Astfel încât, să puteți identifica și corecta eficient orice înregistrare care are nevoie de atenție.

Link-uri sparte

La relansarea sau reamenajarea unui website fără un specialist SEO, este posibil să aveți multe backlink-uri rupte pe alte website-uri. Un profil de backlink de bună calitate este important atunci când vine vorba de păstrarea clasamentului website-ului dvs. Deci, trebuie să vă asigurați că abordați acest aspect.

Search Console oferă o listă de erori 404 cunoscute. Evidențiază link-urile stricate care indică aceste pagini. De aici puteți redirecționa către cele mai potrivite pagini.

Redirecționări 301 și 302

Redirecționările 301 și 302 sunt un instrument excelent pentru a adresa paginile moarte de pe website-ul dvs. Deși, pentru a fi cel mai eficient, trebuie să știți ce tip de redirecționare să utilizați și când.

Redirecțiile 301 sunt redirecții permanente. În timp ce redirecțiile 302 sunt temporare. Este mai bine să utilizați 301 atunci când redirecționați permanent o pagină. Astfel încât, nu pierdeți niciun capital de legătură.

Redirecțiile pot fi cu adevărat benefice pentru un website atunci când sunt utilizate corect.

După cum vă puteți imagina, atunci când nu sunt utilizate în mod corespunzător, pot crea o mizerie. Nu numai că necesită timp pentru a le remedia, dar pot fi și costisitoare. Câteva puncte cheie de care trebuie să ții cont:

  • Nu implementați redirecții noi care să intre în conflict cu cele deja existente. Veți crea o buclă de redirecționare care nu va permite utilizatorului să intre pe website;
  • Nu redirecționați în mare parte un website întreg către noua dvs. pagină de pornire. În schimb, identificați ce pagini sunt cele mai potrivite pentru utilizator;
  • Verificați manual că toate redirecțiile dvs. curente se comportă așa cum ar trebui.

Monitorizați Consola de căutare și consultați erorile 404 pentru acuratețe și autenticitate. Fiți conștienți că spamerii pot crea erori false de 404. Fiți atenți la disecția dvs. de informații din Search Console.

Sitemap XML eficient pentru SEO

Un fișier sitemap XML listează adresele URL de pe website-ul dvs. care sunt disponibile pentru a se accesa. Acest lucru ajută motoarele de căutare să înțeleagă mai bine website-ul dvs.

Dacă aveți un website mare sau complicat, puteți utiliza acest protocol pentru a oferi indicații crawler-urilor de căutare. Puteți include metadate despre paginile web, cum ar fi data actualizării unei pagini și importanța acesteia în comparație cu alte pagini de pe website-ul dvs.

Unele dintre cele mai întâlnite probleme asociate cu sitemap-uri XML includ:

  • fără sitemap deloc;
  • nu include sitemap-ul din robots.txt;
  • existența unui fișier sitemap vechi și inexact;
  • aveți mai multe versiuni ale sitemap-ului dvs.;
  • omiterea unui indice de sitemap pentru website-uri mari;
  • nu adăugați un sitemap actualizat în Google Search Console.

Primul pas în identificarea erorilor de sitemap este utilizarea listei de verificare de mai sus. Verificați și revizuiți dacă încălcați oricare dintre aceste orientări. În Search Console veți putea verifica numărul de adrese URL trimise. Puteți compara acest lucru cu câte au fost indexate. Dacă identificați neconcordanțe, este posibil să fie necesar să revizuiți și să actualizați harta dvs. actuală.

Un gând final pentru probleme SEO

Deși, puteți solicita ajutorul dezvoltatorului dvs. pentru a aborda unele dintre aceste probleme, odată identificate, este important să vă amintiți că, dacă nu aveți un profesionist SEO specializat care vă monitorizează website-ul, este posibil să pierdeți vizibilitate și trafic către website-ul dvs.

Cel mai mare dezavantaj este că veți pierde nu doar trafic și vizibilitate, dar și profit!

Aceste sfaturi SEO sunt relativ simple pentru a fi corectate. Dar necistă timp și o actualizare la zi a cunoștințelor tehnice. Un specialist SEO poate monitoriza și menține website-ul dvs. Experiența acestuia va aduce plus valoare website-ului, iar dvs. vă puteți concentra pe obiectivele de business.

Un specialist poate identifica în mod eficient toate componentele care se adaugă imaginii mari a locului în care vă aflați în călătoria dvs. Vor urmări cea mai bună vizibilitate online posibilă.

Dacă aveți întrebări sau nedumeriri, puteți contacta oferta de servicii SEO a companiei noastre. Identificați din timp nevoile dvs. pentru a vă putea oferi cea mai potrivită ofertă!

Lasă un comentariu