Strategie SEO, necesitatea unor servicii de optimizare continuă

Strategie SEO, necesitatea unor servicii de optimizare continuă. Investim în servicii SEO continue sau într-un pachet unic de oferte servicii SEO?

Strategie SEO, cum alegem pachetul de optimizare necesar

Într-o lume ideală, puteți construi un website prietenos cu optimizare SEO. Acesta poate să utilizeze un sistem de gestionare a conținutului prietenos cu motorul de căutare.

Puteți să introduceți cuvântul cheie în mod natural și organic în copie. Sau, puteți să plătiți pentru link building de calitate, fără a avea nevoie de servicii SEO continue.

Din păcate, realitatea comercială este că optimizarea unui website necesită întreținere. Însă, întrebarea este: aduceți activitatea în interior sau plătiți pentru un specialist SEO?

Modificări continue de optimizare SEO pe motoarele de căutare

Care este motivul principal pentru care serviciile SEO continue sunt, de obicei, cea mai bună alegere? Motoarele de căutare se schimbă constant. Astfel, strategia și implementarea pentru optimizare SEO trebuie să se schimbe pentru a se potrivi.

Motoarele de căutare, precum Google, încearcă întotdeauna să scoată la iveală produse noi și inovatoare. Urmăresc actualizarea și perfecționarea algoritmilor.

De asemenea, se dorește îmbunătățirea integrității căutării generale. În ultimii ani, Google a adus modificări majore modului în care gestionează căutarea locală.

Nu au scăpat de modificări nici căutările mobile și redirecționările. Nu mai vorbim de lansarea Penguin 4.0. Lansarea a însemnat o construcție constantă de legături white hat, mai importante ca niciodată.

Algoritmul Google se schimbă aproape lunar.

Tiparele de căutări se schimbă, la fel ca o strategie SEO

Modelele de căutare se pot schimba în timp. Persoanele pot utiliza termeni diferiți pentru a găsi produsele dvs. Monitorizați cuvintele cheie pe care oamenii le folosesc în căutarea de produse și servicii.

Acestea ar putea fi chiar ale dvs.

Consultați Google Analytics, tendințele în social media sau cercetarea concurenților. Folosiți instrumente de clasificare a cuvintelor cheie și așa mai departe.

Este important să fiți la curent cu ceea ce contează în ceea ce privește obiceiurile de căutare. Trebuie să găsiți noi oportunități de cuvinte cheie în această strategie SEO.

Așteptările utilizatorului se schimbă

Un website vechi de cinci ani este mult mai puțin probabil să ofere satisfacție utilizatorului decât unul nou. Pe măsură ce trece timpul, utilizatorii se așteaptă la conținut mai clar sau directive precise de navigare.

De asemenea, vor un web design mai curat și prietenos, conținut concentrat și precis. Utilizatorii doresc și forme/ funcții interactive, ușor de utilizat.

Optimizarea SEO este specializată în furnizarea de feedback cu privire la interfața utilizatorului și UX. Aceștia sunt factorii de valoare de pe pagină.

Au o importanță tot mai mare pentru algoritmul de căutare Google.

Resurse insuficiente

Unele companii nu pot justifica cheltuielile de servicii SEO continue. Dar, în același timp, nu dispun de resursele sau expertiza necesară pentru a avea grijă de o optimizare site.

Cercetările arată că SEO este văzută drept cel mai important canal de marketing digital pentru afacerile mici. Ar trebui privită ca o parte a profitului dvs., nu ca o parte a costurilor.

Poate fi o economie falsă de a prelua o optimizare SEO internă, dacă nu aveți timp sau personal pentru întreținere.

Neîndeplinirea recomandărilor experților SEO

Din ce cauză clasamentul poate să scadă după angajarea unei companii SEO? Unele echipe de marketing nu reușesc să implementeze modificările recomandate.

Acest lucru se poate datora pur și simplu restricțiilor de timp. Pe de altă parte, unii clienți ar putea crede că modificările nu sunt cu adevărat necesare.

În acest caz, se subminează eforturile consultanților. Pot fi date cele mai bune recomandări de optimizare din lume. Însă, dacă nu sunt implementate corect, atunci nu au niciun rost în această strategie SEO.

Fără concentrare asupra conținutului proaspăt

Actualizările algoritmului Google arată preferințe crescânde pentru website-urile cu materiale proaspete. Se punctează și originalitatea dar și cât de recente sunt.

Acest aspect a fost întotdeauna important, dar nu mai mult ca acum. Conținutul trebuie să fie focalizat, în primul rând, în jurul utilizatorului.

Aici sunt incluse cuvintele cheie relevante, astfel încât să îndeplinească obiectele dintr-o strategie SEO generală. Acest lucru este ușor prin serviciile SEO continue. Astfel, optimizarea website-ului este o prioritate pe termen lung.

Strategie SEO fără concentrare pe link building

Link building-ul este o componentă foarte importantă de optimizare SEO. Toate lucrurile sunt egale atunci când două website-uri au structură și conținut similar.

Website-ul cu cele mai bune link-uri de pe website-uri de calitate va fi „servit” mai întâi. Colaborarea cu o echipă de consultanță SEO vă poate ajuta să creați un profil de link building-uri de calitate.

Conform celor mai bune practici SEO, acest lucru trebuie menținut. Există întotdeauna oportunități de creare a legăturilor noi pentru website-ul dvs.

Optimizarea SEO continuă se asigură că acest lucru este menținut în centrul atenției.

Lipsa de înțelegere a Google Analytics

Este important să vă legați de SEO cu obiectivele de marketing. Însă, este posibil să nu vă descurcați în Google Analytics, care vă poate îmbunătăți veniturile online.

Examinarea trimiterilor de trafic, găsirea de noi oportunități de cuvinte cheie sau stabilirea obiectivelor. Consultanții SEO au cunoștințe și experiență pentru a putea monitoriza rapoartele. Aceștia pot ajuta companiile să ia decizii mai inteligente despre ceea ce funcționează și ce nu.

Nu există nicio linie de sosire pentru optimizare SEO. Așadar, în timp ce vă bazați pe clasamentul dvs., concurența ar putea apela la plata per click.

Aceștia pot aloca resurse pentru găsirea de cuvinte cheie noi relevante sau oportunități mai bune de link building. Există și alte modalități de a regla campaniile lor de către consultanții experți.

Doriți să aflați cum serviciile noastre de optimizare SEO continuă pot crește șansele dvs. de succes?  Intrați în contact cu experții de la ProSEO.

Lasă un comentariu