Trafic organic, 7 moduri în care se poate menține

Trafic organic, 7 moduri în care se poate menține. Când cineva întreabă cum poate crește traficul pe website, răspunsul invariabil este ”publicați conținut.”

Oamenii spun că un blog al companiei trebuie să însemne mai mult decât niște comunicate de presă. Și au dreptate. Însă, sunt adesea cam zgârciți în detalii în privința modului în care se poate menține acest trafic organic.

Dacă tocmai începeți să redactați un blog pentru compania dvs., există multe lucruri pe care probabil că le veți găsi utile, în cele ce urmează:

1. Păstrați note pentru trafic organic constant

Noii scriitori și creatori ar putea avea multe idei despre lucruri pe care ar dori să le încerce și este minunat! Începeți cu asta pentru a avea un trafic organic constant.

Dar, odată epuizată această grupă inițială de idei, cel mai probabil veți constata că a veni cu idei noi este unul dintre elementele mai dificile în a fi creativ.

Unele persoane pot veni cu idei noi doar atunci când se forțează pe o anumită idee. Alții însă, vin cu idei tot timpul, apoi le uită. Nu lăsați să vi se întâmple asta.

Instalați o aplicație care salvează notițele pe telefonul mobil, de exemplu, și scrieți lucrurile acolo! Păstrați toate ideile de conținut într-un singur loc. Astfel, le puteți alege pe oricare dintre ele atunci când va fi timpul să vă așezați și să lucrați.

2. Căutați colaboratori

Această opțiune necesită puțin buget, dacă doriți să o faceți corect. Dar, dacă societatea dvs. este suficient de mare, s-ar putea să luați în considerare să investiți în angajarea unui scriitor/creator part-time sau ca freelancer.

Totuși, acest lucru nu este atât de ușor pe cât sună. Vreți un scriitor care știe suficiente despre domeniul sau industria dvs., încât să nu pară un amator complet.

Vreți un colaborator care să își îndeplinească termenele. Vreți unul care poate accepta sugestii. În mod ideal, doriți o persoană care să aibă propria voce. Un stil distinct care poate crea o conexiune personală cu cititorii/ascultătorii dvs.

În final, doriți pe cineva care să se încadreze în prețul potrivit.

3. Porniți o serie

Una dintre cele mai ușoare metode de a menține un trafic organic este de a începe o serie. Nu mă refer la o serie de articole care are două-cinci articole și asta e.

Acestea pot furniza un anumit conținut, dar au un punct final prin natura lor. Vorbesc despre o serie care poate fi continuată aproape ad-infinitum, dacă efectuați o nouă tranșă în fiecare săptămână, la două săptămâni sau în fiecare lună.

Idei ușoare pentru acest tip de conținut includ:

  • opinii;
  • articole despre situația din industrie;
  • interviuri;
  • compilări de resurse.

4. Porniți un podcast

Nu lăsați pe nimeni să vă spună că trebuie să cheltuiți o tonă de bani pentru a începe un podcast. Există unele decente care au fost înregistrate (și chiar filmate) pe telefoane mobile de ultimă generație.

Adunați câțiva prieteni și colegi din domeniu, așezați-vă și vorbiți despre industria dvs.

Vă ajută să aveți o scurtă sinteză a subiectelor pe care doriți să le discutați. În altă ordine de idei, încercați să îl mențineți destul de casual și să nu-l faceți prea lung.

Apoi, pur și simplu puneți un episod pe blog-ul dvs., în mod regulat. O dată pe lună este bine, dacă sunteți destul de ocupat. O să observați diferențe în acel trafic organic pe care îl urmăriți.

Dacă podcast-ul are rezultate deosebite, atunci puteți investi mai mult în echipamente.

5. Contribuiți la conversație

În fiecare industrie, oamenii care fac blog-uri tind să urmeze anumite tendințe. Ori de câte ori apare o informație deosebită, citiți ce au de spus alții despre aceasta și scrieți un răspuns.

Ei bine, ați putea încerca să fiți primul care își lasă părerea acolo. Însă acesta este un joc dur care ar necesita câteva nopți nedormite.

Răspunsurile pot lua câteva forme. Puteți sublinia politicos lucrurile despre care nu sunteți de acord cu alte persoane pentru a oferi o perspectivă diferită.

Puteți răspunde persoanelor cu care sunteți de acord. Încercați să vă bazați pe ideile lor și căutați aspecte pe care ar putea să le fi ratat. În sfârșit, puteți doar să îndreptați proprii dvs. cititori către un conținut unde nu aveți ce să reproșați.

Da, aceasta este o opțiune.

6. Calendar editorial pentru trafic organic

Alcătuiți un calendar editorial pentru a menține acest trafic organic. Este ca un contur pentru blog-ul dvs., dar l-ați introdus într-un format de calendar pentru trafic organic.

Mai simplu spus, un calendar editorial face pentru blog-ul dvs. ceea ce orice calendar face pentru tot restul vieții. După ce aveți articolele obișnuite și pe cele deja scrise în calendar, puteți vedea imediat unde vă lipsește ceva.

Puteți crea unul cu un instrument la fel de simplu ca Google Calendar. Îl puteți păstra sincronizat cu toți cei care contribuie la blog-ul companiei dvs. Dacă utilizați un CMS, precum WordPress, există plugin-uri ca Editorial Calendar.

Numit în mod corespunzător, vă oferă o imagine de ansamblu simplă a calendarului asupra articolelor care sunt de fapt în CMS. De acolo, puteți muta articole unde considerați de cuviință.

7. Construiți încrederea în scris

Unul dintre lucrurile dificile în timp ce începeți să scrieți se referă la teama de eșec. Nimic nu ucide un obicei de scriere/creație ca gândul că oricum nu va ieși ceva bine, așa că de ce să încercați?

Rezolvarea la această dilemă se referă la practică și este absolut esențială. Cu toate acestea, puteți obține o anumită încredere doar pregătindu-vă corect. Pregătiți-vă, citind. Mult!

Pregătiți-vă să scrieți asigurându-vă că aveți un contur solid care acoperă tot ceea ce doriți să menționați. Apelați la muzică bună sau găsiți un loc liniștit unde puteți lucra. Doar asigurați-vă că sunteți calm și vă simțiți bine.

Este mult mai ușor să vă concentrați pe realizarea a ceva care să convingă la revenirea utilizatorilor. De aici va rezulta și acel trafic organic mult dorit.

Lasă un comentariu